Zasady postępowania firmy w stosunku do klientów dostawców współpracowników.
1.Klienci „nie rzetelni” zostają przesunięci na końcu kolejki z pełnym wyjaśnieniem dlaczego tak się stało
2.Klieci z „trudnymi tematami” stają w “dłuższej kolejce” cena takich usług jest atrakcyjna w naszej firmie ale jak ktoś ma pilną potrzebę zapraszamy do konkurencji
- .Dostawcy Serwisanci nie dotrzymujący terminów i umów zgodnie z polityką firmy otrzymują rozwiązanie umowy z nami w trybie przewidzianym regulaminem który jest integralną częścią umowy
4.Klieci nie regulujący na czas zobowiązań zostają usunięci lub też płacą z góry lub opłatę manipulacyjną zgodną z regulaminem świadczenia usług który jest integralna częścią umowy
- Zapraszamy firmy serwisantów dostawców elementów cyfryzacji do składania ofert na zasadach B2B zgodnie z naszymi normami i zasadami.
6.Klienci fizyczni i firmy „rzetelne „ otrzymują automatycznie „bonusy” „zniżki” i „gratisy”
7.Dostawcy serwisanci wywiązujący się z terminów i umów
Otrzymują wyższe wynagrodzenie i pisemnie zobowiązanie naszej firmy do stałość w otrzymywaniu zleceń.
Wygospodarowane środki przeznaczmy na dalszy rozwój firmy i polepszenie jakości obsługi klienta oraz rozwój technologiczny. Środki nie są asygnowane na cele prywatne.
Wygospodarowany czas przeznaczamy na relaks który zwiększa naszą wydolność w Pracy
i poprawia jakość obsługi klienta.
Dziękujemy za zapoznania się z zasadami działania naszej firmy.
Robimy to w trosce o jakość obsługi klienta i wizerunek firmy.
Pozostałe informacje:
1.Nie pobieramy opłat „extra” za przesuniecie innych klientów na koniec kolejki zleceń
2,Nie ulegamy naciskom usług cito i „byle jak” dla Nas liczy się jakość
3.”Spoznialskich” którzy próbują zrobić coś na ostatnią chwile odsyłamy do konkurencji
4.Nie doliczamy naliczamy opłat poza umową.
5.Nie przyjmujemy prezentów „z górką” obowiązuje odliczona kwota
6.Nie zmieniamy tytułu usług na fakturach w nazewnictwo klientów
7.Nie obiecujemy rzeczy które są wprowadzeniem w błąd z technicznego punktu widzenia
Ani nie udajemy że zlecenie wymagało „nie spotykanych i dodatkowych środków”
8.Nie ulegamy „naciskom klientów „ nie zgodnymi z ustaleniami o ile nie poprawiają one jakości obsługi
Efekt ekonomiczny nie jest celem samym w sobie firmy.
Techniczne aspekty
Czas trwania przegrywania kaset /slajdów taśm
1.Kasety dostarczone wysłane wchodzą w kolejkę do przegrywania
2.Proces przegrywania należy aby klient zrozumiał
Proces przegrywania nie polega na włożeniu kasety do magnetowidu
Najpierw ocenia się stan techniczny kasety załóżmy ze to jest 10 min.
Potem wkłada się ta kasetę do kilku magnetowidów 7-11 sztuk sprawdza się obraz
Po ocenie na którym magnetowidzie to przegrać wybiera się metodę przegrania obrazu tak aby :postacie były naturalne kolory estetyczne.
Jeśli jest jakiś problem z taśmą techniczny przerywa się przegrywanie rozwiązuje problem i ponownie przegrywa co zajmuje dodatkowy czas
To znaczy ze kaseta 180 min nie jest kasetą 180 min tylko procesem np. 4 godzinnym
Jeśli kaset jest dużo to sam proces kopiowania na pendrive zajmuje następne 10 min
Przed zapakowaniem paczki ponownie nagranie jest weryfikowane obraz i dźwięk
Łącznie niech to będzie 4 godziny na jedną kasetę z jej obsługą i przemnóżmy to przez ilość kaset aby otrzymać wynik rzeczywistej pracy i czasu poświęconego. Teraz proszę sobie wyobrazić że trzeba jeszcze wymienić obudowę ale jest pleśniała dojdą 2 godziny do samego czasu kasety.
Nie jest to klasyczna próba przedsiębiorcy wytłumaczenia trudów i znoju celem podbicia klasycznej ceny bo cena się nie zmienia .Jest ot tłumaczeniem szczególnie dla młodzszego „cyfrowego pokolenia .Ze to nie jest przegrywanie karty pamięci w ciągu 5 minut. TO manufaktura ręczna. Wymagająca skupienia rzetelności wiedzy .To są Państwa pamiątki być może ostatni raz przegrywane i należy im się szacunek
Czy można przyśpieszyć proces przegrywania VHS ?
Tak włożyć kasetę od była jakiego magnetowidu zamiast cyfrowo podłączyć kable analogowe nie dbać o jakość
Przegrać oddać ta kasetę będzie jak będzie- takiej usługę nie wykonujemy.
Firma oferuje niskie ceny i wysoką jakość .Każdy klient jest indywidualnie traktowany zajmuje to więcej czasu niż w podobnych firmach.
Jeśli oddajemy kasety i umawiamy się na poczekanie w kolejce przyspieszenie poprzez pressing jest nie ma miejscu.
Szanujemy kolejność szanujemy czekających klientów podchodzimy do pracy dokładnie.
Dokładność jest dewizą i wartością firmy czas schodzi na drugi plan. Jeśli państwu nie zależy na dokładności można bez kosztów odebrać kasety i zabrac je do punktu który zrobi to szybko.Jeśli potrzebują Państwo kasety na święta uroczystości to warto oddać je miesiąc wcześniej .
Z wyrazami Szacunku studio kopiowania kaset
Jakość poprawianie jakości kaset VHS
Jakość jest pojęciem względnym i metody poprawiania zostaną wymienione w tabeli
Pierwsza metoda skuteczność 30 %
1.Zmiana magnetowidu na taki który będzie
-miał lepszy tor głowicy bardziej dostosowany do tej konkretnej taśmy
-będzie miał lepszy obraz ze względu na głowicę
-będzie miał lepszy obraz ponieważ jest dedykowany tylko do systemu danej taśmy
Ta usługa jest darmowa wliczona w cenę i czas
Drugi typ po prawnia jakości to skalowanie skutecznosć + 25%
1.Skalowanie kaset VHS do HD
a)Sprzętowe
B ) Sprzętowe pośrednie
c) Programowe ( nie stosujemy)
Koszt to 100 zł od kasety
Nie każda kaseta nadaje się do takiego skalowania decyduje jej stan techniczny
Trzecia metoda skuteczność 100%
Sztuczna inteligencja :
Czyli prawdziwe poprawianie kaset VHS a w zasadzie sztuczna ineligencja
Sztuczna inteligencja wypełnia “brak materiału” do rozdzielczości do rozdzielczości z tabeli