Kopiowanie kaset Studio

Digitalizacja Winyli Pro Remastering

Zajmujemy się naprawa starych nagrań a nie nagrania w Studiu

Pracujemy na gotowych nagrania a nie ma wielo śladowych ścieżkach W zwykłym studiu uzyskanie dobrego nagrania w dzisiejszych czasach to nie problem .My pracujemy na bardzo starych gotowych nagraniach

Pracujemy na Sumie L i R

Nasza Firma Zajmuje się nagraniami tylko „starymi”.

Nie interesują nas Nagrania w studiach domowych.

Polegające na sztucznie generowanych instrumentach I śpiewie do Mikrofonu.

Sztuczna wtyczka Fendera do programu ładnie gra ale to nie gra prawdziwego gitarzysty na Fenderze.

Kultura muzyczna młodzieży przynależeć do zespołu to nie to samo co grać w zespole i doskonalić swój kunszt.

Zajmujemy się muzyką klasyczną i Jazzem ale nie tylko każdą muzyką.

Która tworzona była wiele lat temu naturalnie przez zespoły.

Obecnie serwisy niektóre serwisy streamingowe strumieniują i pozwalają na przekazanie materiału

O niskiej jakości.

Prawdziwi muzycy „żebrzą o publiczność” a „lajki” przydzielane są artystom na Tick Toku którzy

nie dość że nie widzieli instrumentów na oczy to nie wydali żadnego albumu.

A „zasięgi” są najważniejszym elementem ponad muzyką.

Na szczęście są artyści muzyka i gatunki muzyki których szerokość sceny nie da się

tworzyć w warunkach domowych.

Kierujemy się metodą Adaptacji Słuchu.

Pracujemy dla Artystów bez A dla B nie mamy czasu .

Nasza praca to wyraz szacunku dla Starych nagrań.

Ostatnio mieliśmy zaszczyt jako  publiczność posłuchać Pana Roberta Bielaka na scenie byłego członka grupy Vader.

Mimo że nie znamy Pana Roberta osobiście możemy napisać tylko że warto było ukłonić się i zdjęć kapelusz”

Taką samą opinie mamy o Panu

Leszeku Brodowskim – altowiolista

Urodzony w Warszawie, rozpoczął naukę gry na fortepianie w wieku 4 lat. Uczeń prof. Stefana Kamasy, z wyróżnieniem ukończył Akademię Muzyczną im. Chopina w Warszawie. Studiował w Rzymie, Asyżu, Orvieto jako stypendysta rządu Italii.

Zajmuje się również pracą publicystyczną i edytorską, jest też autorem ponad 40 unikalnych transkrypcji na altówkę, jak sonaty Vivaldiego, Marcello, Mozarta, Beethovena, Schuberta, Schumanna, Chopina, Griega, Rachmaninowa, Szymanowskiego i wielu innych utworów. Ostatnio występował w Italii, dwukrotnie na Festiwalu Dino Ciani w Cortina d’Ampezzo, z recitalami w Belluno, Padwie, Cesenie i in…

Dla takich artystów Warto pracować i Jemu także dziękujemy.

Bo dla prawdziwych Artystów warto pracować .

Nasza praca to wyraz szacunku dla Starych nagrań.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Przegrywanie Winyli Pro

Przegrywanie Płyt winylowych Pro

Cyfryzacja płyt winylowych Pro

 

Usługa ta jest skierowana od użytkowników profesjonalnych gdzie unikatowe wydania i ich wartość przekracza granice kosztów

innych płyt Winylowych.

Jest to usługa wysoko wyspecjalizowana i pozwala przegrywać nam płyty w Warunkach studyjnych na sprzęcie studyjnym.

Nie jest to usługa dedykowana dla każdego.

W zasadzie tworzymy kopię płyt masterów i ratujemy je oraz robimy kopie cyfrową z remasteringiem do ponownego wydania.

Co do ceny to przy takich zleceniach się jej nie podaje .Musimy tu rozmawiać z poważnym kontrahentem poznać historię i cel aby użyć tak zaawansowanych środków technicznych..

Sprzęt warunki oraz ekipa specjalistów jest.

Reszta to szczegóły do omówienia na spotkaniu

Profesjonalny Mastering Płyt Winylowych

Profesjonalny mastering płyt winylowych to kluczowy etap produkcji muzycznej, który decyduje o jakości dźwięku na finalnym nośniku. Wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej, odpowiedniego sprzętu i doświadczenia, aby dostosować materiał do specyfiki winylu.

1. Różnice między masteringiem do winylu a cyfrowego

  • Ograniczenia fizyczne: Winyl ma mniejszą dynamikę niż formaty cyfrowe, szczególnie w wysokich i niskich częstotliwościach.

  • Bass: Zbyt mocne niskie tony mogą powodować problemy z igłą (np. przeskakiwanie).

  • Stereo: Skrajne różnice między kanałami L/R (np. hard-panning) mogą destabilizować odtwarzanie.

  • Czas trwania: Im dłuższa strona płyty, tym cichszy dźwięk (ze względu na węższe rowki).

2. Proces masteringu winylowego

Przygotowanie materiału:

  • Optymalizacja dynamiki (kompresja, limitowanie dostosowane do winylu).

  • Korekcja EQ (np. redukcja basów poniżej ~30 Hz i ostrych wysokich tonów).

  • Digitalizacja Winyli Pro
    Digitalizacja Winyli Pro
  • Kontrola fazy (mono bass dla stabilności).

Specjalistyczne oprogramowanie i sprzęt:

  • Narzędzia do emulacji ograniczeń winylu (np. iZotope RX, Weiss MM-1).

  • Sprzęt analogowy (kompresory, equalizery) dla „ciepłego” brzmienia.

Testowanie przed tłoczeniem:

  • Sprawdzenie pliku DDP lub lacquer cut na różnych gramofonach.

  • Weryfikacja ewentualnych artefaktów (distortion, sibilance).

3. Gdzie zamówić profesjonalny mastering do winylu?

  • Studio Metropolis (Londyn) – współpraca z wielkimi artystami.

  • Crystal Mastering (Berlin) – specjalizacja w elektronice i muzyce eksperymentalnej.

  • Abbey Road Studios (legendarna jakość, ale wyższe koszty).

4. Koszty

Ceny wahają się od 100–500 EUR za stronę (w zależności od prestiżu studia).

5. DIY – Czy można zrobić to samodzielnie?

Można próbować (np. używając T-RackS Vinyl Plugin), ale bez doświadczenia łatwo popełnić błędy, które zniszczą brzmienie płyty. Lepiej zlecić to profesjonalistom.

Jeśli planujesz tłoczenie winyli, zawsze współpracuj z doświadczonym inżynierem masteringu, który rozumie specyfikę tego nośnika. 🎛️🔊

Digitalizacja Winyli Pro
Digitalizacja Winyli Pro